Peri Tozu izle
 

79 Yorum Yapıldı

yerli-film

Yapım :2007, Türkiye
Tür :Dram / Romantik
Yönetmen :Ela Alyamaç
Senaryo :Ela Alyamaç



Oyuncular :Mehmet Ali Nuroğlu, Erdoğan Sıcak, Kaya Akkaya, Fuat Onan, Emin Gümüşkaya, Serkan Ercan, Ahmet Uz, İpek Değer, Damla Özen, Fırat Yalçın, Devrim Atmaca, Aytaç Öztuna, Barış Yıldız, Hüseyin İnan Kuzel, Aleyna Tatlıcı, Ege Ardıç
Yapımcı :Ela Alyamaç, Nermin Alyamaç
Görüntü Yönetmeni :Mirsad Herovic
Müzik :Murat Uncuoğlu, Emre Dündar
Dağıtım :35 Milim Filmcilik
Süre :1 saat, 25 dk.
Gösterim Tarihi :4 Nisan 2008

Hayat dolu ve etrafına neşe saçan Deniz ve en sevdiği arkadaşı Emre, çocukken birbirlerine söz verirler. Ne olursa olsun hiç ayrılmayacak ve kendi yarattıkları “Düşler Ülkesi”nde yaşayacaklardır.

Kendi kararlarını vermekten hep kaçınmış, geçmişiyle boğuşan Cem, kız arkadaşının ısrarları ile evlilik karambolüne girmek üzeredir. Deniz’in hayatı Emre’nin ani bir kalp krizi geçirmesiyle altüst olur. Deniz arkadaşını iyileştirebilmek için Cem ile sihir ve umut dolu bir yolculuğa çıkar.

Tesadüflerin bir araya getirdiği Deniz ve Cem’in, çıktıkları yolculukta kat ettikleri duygusal gelişmeler ve sihirli Peri Tozu, İstanbul’a döndüklerinde onları yeni maceralara sürükleyecektir.

Okru

Open

Moly

Mail.Ru


.



(67%) (15%) (18%)
222 Oy Almış
79 Yorum Var
  1. Duygu Sönmz diyorki : 27 Ekim 2008

    Çok iiydi vallaaaa….

  2. deliorman diyorki : 27 Ekim 2008

    filimin güzeldi hakkını vermek lazim

  3. deniz85 diyorki : 31 Ekim 2008

    slm arkadaşlar ya arkadaşlar mıçı film yapsa çok tutulurdu sayenizde baya popüler oldu… mıçı başarılarının devamını diliyorum

  4. oğuzhan diyorki : 02 Kasım 2008

    ses efekleri kötü ama flim güzel….

  5. oğuzhan diyorki : 02 Kasım 2008

    mıçı kim be

  6. yasemin diyorki : 04 Kasım 2008

    yaaa yemin ederim bayıldım bu flme izlenmeye değer bi film ayrıca bende ewlenmek istiorum artık:P

  7. crayz diyorki : 07 Kasım 2008

    ya arkadaşım evet film güzele benziyo ama ortasında donuyo izlenmiyo bence site yöneticileri bi ilgilenin de bizde izliyelim bu flimi olmaz mı şimdiden teşekkürler

  8. onur1907 diyorki : 08 Kasım 2008

    ”Sizler dünyanın dans edip şarkı söyleyen pisliklerisiniz.”Fight Club

  9. nuresan diyorki : 12 Kasım 2008

    guzel bir filmdi ama amerikan filmelrine ozenti olmus ahlaksizlik acisindan vesselam

  10. aytekin diyorki : 14 Kasım 2008

    açılmıyo açılmıyo…
    üç bölümünde ilk 1 dakikası var gerisi yok ilgililere duyurulur..

  11. kübra diyorki : 16 Kasım 2008

    sanırım türkler yavaş yavaş film yapmayı öğreniyor :)

  12. ayşe diyorki : 28 Kasım 2008

    Linkler kırık yenilenirse izleyebilicez inşallah
    Site yönetimine duyrulur…

  13. kaan ercan diyorki : 24 Aralık 2008

    arkadaşlar fresh halimden çıktım gece gece bize ne ya sizn aşk haytınızdan güzin abla köşesimi burası gidin kısmetinizi başka yerde arayın burası film yorumları için ..
    ayrıca dipnot:: hiç bi aklı başında ve olasıda güzel bi kız bu tür sığırlıklardan etkilenmez ben uyandırıyım :)…

  14. samet diyorki : 09 Ocak 2009

    izlemeye değer bi film

  15. FaCiA diyorki : 10 Ocak 2009

    Tşk. emekleriniz için ayrıca reklamları da arada tıklamayı unutmayın sitenin devamı için

  16. gabrıel diyorki : 12 Ocak 2009

    hiç bir filmi izleyemiyorum linkler açılmıyo

  17. hilal diyorki : 12 Ocak 2009

    teşekkürler

  18. mahoni diyorki : 23 Ocak 2009

    tebrikler.kardeşler

  19. [email protected] diyorki : 23 Ocak 2009

    arkadaşlar opps video not available.

  20. erkan diyorki : 25 Ocak 2009

    yönetim, videolar kayıp.yenilenmesi gerekiyor.

  21. meri diyorki : 29 Ocak 2009

    güzel bir flm ancak arkiler yorum yazın yorumm!!!

  22. arsenallll diyorki : 02 Nisan 2009

    arkadaslar film kağanıyo seyretmek isteyenler http://www.dizifilm-izle.net/seyret_peri-tozu-(2008)_901.html bu lınkden seredebılırler belkı lınkı verdıgım ıcın sutlarlar ama canınız sagolsun…

  23. Slymn26 diyorki : 17 Mayıs 2009

    filmde hata var açılmıyor…

  24. umut diyorki : 20 Mayıs 2009

    seyredemediç çünkü açılmadı ya Allah aşkına bunlar nasıl açılıyor

  25. erdem diyorki : 02 Ekim 2009

    yav isteyen istediginiyazar kesin trasi

  26. büyük düsler diyorki : 14 Ekim 2009

    Lütfen bir an önce filmi yeniden gözden gecirirseniz sevinirim cünkü acilmiyor. ben zaten mehmet ali nuroglunun oyunculugunu cok begeniyorum ve filmi izlemek icinde sabirsizlaniyorum, baska yerlerde de aradim ama yok bir tek sizin sitenizde var buda sizin ayricaliginiz olsa gerek. lütfen bir an önce ilgilenirseniz sevinirim simdiden cok tskler.

  27. gunay diyorki : 14 Kasım 2009

    guzel görünüyo açılırsa izlicem

  28. emine diyorki : 03 Ağustos 2010

    Güzeldi, Masal Gibiydi:) Ama Görüntü Kalitesi Berbattı, Gıcık Oldum.

  29. Komedi Filmleri diyorki : 02 Eylül 2010

    Harika bi filmdi ya bukadar güzel birşey olmaz ama görüntü kalitesi bozuktu buda kötü tarafıydı.

Yorum Yapın