D-War – Dragon Wars (2007) Full İzle , 720p izle , 1080p izle , Altyazili izle, Hd izle
 

46 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj
 IMDB Puanı : 3.6/10 

dragon_wars_poster.jpg

Tür : Aksiyon / Dram / Fantastik
Gösterim Tarihi : 14 Eylül 2007
Yönetmen : Hyung-rae Shim
Senaryo : Hyung-rae Shim
Görüntü Yönetmeni : Hubert Taczanowski
Müzik : Steve Jablonsky
Yapım : 2007, Güney Kore / ABD , 90 dk.


OyuncularJason Behr (Ethan) , Amanda Brooks (Sarah) , Robert Forster (Jack) , Aimee Garcia (Brandy) , Craig Robinson (Bruce) , Chris Mulkey (Ajan Frank Pinsky) , John Ales (Ajan Judah Campbell) , Elizabeth Peña (Ajan Linda Perez) , Billy Gardell (Zoo Guard)
Konusu:Eski Kore efsanelerinde de bahsi geçen, nerden geldiği ve ne olduğu anlaşılamayan yaratıklar dünyayı istila eder. Olayı araştırmaya başlayan Ethan, kendisine yardım edebilecek birinin var olduğunu, o kişininde gizemli bir hastalığa yakalanmış olan Sarah olduğunu öğrenir.

Open

Netu

Okru

Okru


loading...


(64%) (7%) (28%)
121 Oy Almış
46 Yorum Var
  1. Kharadun diyorki : 13 Ocak 2008

    Bu video görüntülenemiyor.
    Paylaşımlarınızı devamlı takip etmekteyim.Başarılar..

  2. minas diyorki : 13 Ocak 2008

    video görüntülenmiyor…
    çalışmalrınız için teşekkürler…

  3. admin diyorki : 13 Ocak 2008

    Sorun düzeltildi..
    İyi seyirler..

  4. yumi diyorki : 13 Ocak 2008

    filmlerçok duraklıyo ya hiç izlenmiyo

  5. Kharadun diyorki : 13 Ocak 2008

    Hala link çalışmıyor ama..
    Linkin ortalarındaki = den sonraki ;

    http://www.videowebtown.com/cicerooo/video/10759/FLV/32770.flv&vidLength=5380.68&currentPos=1.48&fms=undefined&application=undefined

    bu linke girdiğimizde sayfa açılıyor..
    İyi seyirler..

  6. Kharadun diyorki : 13 Ocak 2008

    Linkten çalışıyor şuan da da :)

  7. hsasan diyorki : 13 Ocak 2008

    bendede çalışıyor bi sorun yok gibi.

  8. mert diyorki : 13 Ocak 2008

    çalışıyor ama neden donma var onu anlıyamadım galiba linkte 1 kırıklık var normal 1 donmada değil çünkü donuyor başlıyor donuyor başlıyor acaip yinede paylaşım için tşkler

  9. erdu diyorki : 14 Ocak 2008

    tşk.

  10. ABDURRAHMAN diyorki : 14 Ocak 2008

    çok güzel duraklamamasını istiyorsanız arkadaşlar mozila firefox’u yükleyin yararlı olacakdır. çok güzellll:)

  11. muzo diyorki : 14 Ocak 2008

    emege saglık arkadaşlar

  12. ramazan diyorki : 14 Ocak 2008

    neden takıllyo admın ????????

  13. ramazan diyorki : 14 Ocak 2008

    cevap pls

  14. tegmen diyorki : 15 Ocak 2008

    donarak ilerliyor

  15. bere diyorki : 15 Ocak 2008

    filmin donması internet hızınızdan kaynaklanır,play dedikten sonra pause yapıp 5 dk sonra tekrar play yapın sorununuzu kısmen çözer

  16. bere diyorki : 15 Ocak 2008

    pardon :D anlattıklarım bu film içinb geçerli değilmiş :)))

  17. murat diyorki : 16 Ocak 2008

    HİÇ AÇILMIYOKİ ARKADAŞLAR NASIL OLACAK İZLEYEN VARMI ACABA İÇİNİZDE

  18. altan diyorki : 26 Ocak 2008

    açmadı yaaa

  19. death diyorki : 29 Ocak 2008

    açmıo

  20. kaptan cex sparrov diyorki : 01 Şubat 2008

    bence harika bir film türkçe dublaj olsa süper olurdu ve birde donmasa………………..tşk….

  21. ozan diyorki : 01 Şubat 2008

    ya bu flm nıye acılmıyor

  22. gokselejder diyorki : 05 Şubat 2008

    beklediğim gibi çin işi yapmacık bir film değilmiş her ne kadar konu biraz klişede olsa seyretmeye değecek görsel efektlere sahip…iyi seyirler,emeğe saygı

  23. yigit diyorki : 06 Şubat 2008

    izleniyo tam ekrana tiklayin aciliyo

  24. kralsafak diyorki : 09 Şubat 2008

    ewt tam ekran yaptın mı açılıo daa izlemedim ama bence süper bi film;)

  25. kralsafak diyorki : 09 Şubat 2008

    abi bi de film altyazılı ya filmin yazıları bi deişik ya zor okuom zerbeycanlılar gibi yazmışlar:D:Dfilmi seyredemdim doru düzgün bi türlü:D:D

  26. aabeyy diyorki : 20 Şubat 2008

    katılıyom bu açılmıyor

  27. emel diyorki : 26 Şubat 2008

    YILDIZ TOZU STAR DUST FİLMİNİ EKLERMİSİNİZ SİTEYE LTFN

  28. serkan diyorki : 09 Mart 2008

    yıldız tozu nu yeni koymuşlar siteye çok süper herkese tavsiye ederim

  29. serkan diyorki : 09 Mart 2008

    ayrıca bu filmde güzel ama çok donuyor emeklere teşekkürler

  30. emre diyorki : 23 Mart 2008

    benim hızlı gidiyor.. çok tşşk ama mozila firefox yüklicen öyle

  31. kubilay diyorki : 01 Nisan 2008

    yok güzell

  32. karakartalkaan diyorki : 23 Nisan 2008

    filmi izlemedim ama çok güzel herhalde bu siteyi yengem gösterdi

  33. serdar diyorki : 28 Nisan 2008

    açılmıyorr sallayın

  34. koray diyorki : 01 Mayıs 2008

    arkadaslar altyazılı kalitesi gusel ama yazılar biraz yanlıs yazılmıs paylasım için tsklr

  35. kuzeyyıldızı diyorki : 17 Mayıs 2008

    arkadaşlar film güzel.Fırefox la açın,play yapıp bekleyin tahmini bi 10 dksonra geri alıp tekrar başlatın film donmadan harika bişekilde izleniyor.teşekkürler direkizle2.com Buarada ıronman vizyonda bekliyoruz…

  36. saw diyorki : 23 Mayıs 2008

    film güzelde takılıyo o kadar da olsun canım

  37. sanane diyorki : 26 Temmuz 2008

    sizin koyucağınız filmin bee btn filmlerin kalitesi berbat hepsi takılıo…

  38. mert diyorki : 29 Temmuz 2008

    iğrenç

  39. doktor diyorki : 26 Ağustos 2008

    iste yöneticilerine site çok yavaşlamış umarım farkındasınız

  40. ayça diyorki : 13 Ekim 2008

    o kadar güzel film değil jason behr için seyredilebilir ama:)

  41. ayça diyorki : 13 Ekim 2008

    yorumuma ir değişikli eklemek istiyoırum filmin son yarım saati harika oluyor ama çekim o kadar kötü ki kim kimi yakalıyor anlayamıorsunuz mesela sonunda hangi dragon kazandı tam anlayamadım

  42. nihat diyorki : 26 Temmuz 2009

    VALLA BEN BU FILMI SEYRETIM AMA OKADARDA HOSUMA GITMEDI BIRAZ EYCANLI GIBI AMA BU FILM BNA GÖRE TAHA FAZLA HAYAL GIBI BIR FILM BIRAZ DAHADA IYI OLA BILIRDI BANA GÖRE BU FILM AMADA YINE DE TSK LER ::::::

  43. elif diyorki : 12 Eylül 2009

    süperdi herkezin izlemesi lazım en üzel filmdi bi kız olsam bile

  44. yamur diyorki : 12 Eylül 2009

    en güzel filimdi bu hemde çok güzel filim herkez izlesin bayıldım ben bu filme en sevdiğim yaratıklar vardı herkez izlesin herkez

  45. ramazan diyorki : 19 Haziran 2011

    harika film harika :D

  46. yakamoz diyorki : 17 Ekim 2017

    berbat öötesi

Yorum Yapın